![]() |
![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hele Norges seilmagasin! SEILmagasinet er noe så sjeldent som et blad i opplagsvekst. Forklaringen er at stadig flere seilforeninger langs hele kysten abonnerer kollektivt på SEILmagasinet. SEILmagasinet er nært knyttet til forenings-Norge, og har lesere langs hele kysten. På nett har SEILmagasinet utviklet påmeldingstjeneste for regattaer som store deler av seil-Norge benytter (Sail Race System ). Dette knytter SEILmagasinet tett til aktive regatta- og turseilere i hele landet. Ferske Gallup-tall fra 2014 viser at SEILmagasinet har 44.000 lesere, som er ørlite flere enn Seilas. Hovedforskjellen mellom bladene er at Seilas er et eksklusivt featuremagasin knyttet opp mot KNS, mens SEILmagasinet er et mer nyttig og folkelig seilblad med tilknytning til seilforeninger langs hele kysten. Begge selges også i løssalg, men dobbeltdekningen mellom dem er likevel lav. Annonsene står i et miljø av aktuelle nyheter, tester og forbrukertips, Gjør-det-selv-stoff, sjømannskap og opplæring, reportasjer, havnetips og opplevelser. Ni av ti SEILmagasinet-lesere er interesserte i annonser for båter og utstyr, og åtte av ti er interesserte i annonser for elektronikk. SEILmagasinets lesere er kjøpesterke og yrkesaktive menn og kvinner spredt langs hele kyst-Norge. Hovedtyngden er mellom 20 og 60 år. Den typiske SEILmagasinet-leseren er lidenskapelig opptatt av sin hobby, og bladet SEILmagasinet beholdes lenge og studeres nøye. Seilmagasinet.no har besøk av tusenvis av brukere hver dag.Vi er behjelpelige med å lage nettannonser. Kontakt oss på salg@seilmagasinet.no eller se kontaktoversikten
Nøkkeltall SEILmagasinet
|